შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით.
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,
მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,
მაგრამ
ვერ იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,და
ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას.
 იცის
შეკრებისა
და
გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
 მაგრამ
ვერ იყნებს.
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს,
მაგრამ არა
სწორად.
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს, ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს, მთლიანად
ორიგინალურია
გაყოფადობის
ნიშნების
;განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი-
ნებულია.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.