კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით.
|
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
|
იცის
მოცემული
რიცხვის
ჯერადი
რიცხვების
ჩაწერა
ასოითი
გამოსახუ-
ლებებით,და
ადეკვატურად
იყენებს
მას.
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია
|
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას.
|
იცის
შეკრებისა
და
გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
მაგრამ
ვერ
იყნებს.
|
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს,
მაგრამ
არა
სწორად.
|
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს,
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის
შეკრებისა
და გამრავლების
თვისებების
გამოყენება
ასოითი
გამოსახუ-
ლების
გამრტივე-
ბისას,
იყნებს,
მთლიანად
ორიგინალურია
|
გაყოფადობის
ნიშნების
;განზოგადება.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი-
ნებულია.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)